כמה כסף יכול ארגון לחסוך/להרויח מיישום תוכנית NetoGreen לקידום הבריאות?
אם היינו יכולים להפחית את ימי המחלה, כאבי הגב, הצוואר התפוס וההישארות בבית עם ילדים חולים אפילו רק ב- 10%, מה הייתה ההשלכה על איכות החיים שלנו והתפוקה לארגון?
מהיכן שואבים מנהלי חברות, את העוז להחליט שהעובדים שלהם צריכים להיות בריאים ומאושרים יותר?
מנהלים נאורים, בעלי זיקה אישית לתרבות הגוף וקידום איכות החיים יתמכו בהפעלת תוכניות לקידום הבריאות. מנהלים אלו "חזקים" דיים לסרב לדרישות העולות לעיתים לנתב את התקציב לטובת מיעוט קולני זה או אחר.
מדוע, תוכניות הבריאות של NetoGreen עובדות?
כדי להבין מדוע התוכניות של NetoGreen עובדות צריך להכיר שתי בעיות מהותיות ביישום תוכניות בריאות ותהליכי שינוי: תזמון והתמדה, שתי בעיות אלו מהוות חסם בכל תהליך של שינוי.
תזמון:
לפי תיאוריית השינוי, לא ניתן לגרום לאדם לבצע שינוי מרצון, אם אינו "בשל" לכך.
אולם, איך ניתן לדעת מתי אדם "בשל" לשינוי ולהימצא בדיוק בזמן הנכון לצידו?
הפתרון של NetoGreen הוא "להיות שם", ליצור אקלים ארגוני המעודד שינוי וזמין לעובדים 24/7. כך, כאשר אדם מגיע לבשלות בה הוא פנוי ומוכן לשינוי, NetoGreen נמצאת לצידו, לכוון ולתמוך בו בתהליך.
התמדה:
אנו "אלופים" בלהתחיל תהליכים, וחזקים פחות (בלשון המעטה) בהתמדה.
כולנו שמענו את המשפטים הבאים:
"ממחר אני בדיאטה.."
"אחרי הסיגריה הזאת אני מפסיק/ה לעשן.."
"נרשמתי לחדר כושר.."
הפתרון של NetoGreen להטמעת תהליכי שינוי לקידום הבריאות בארגונים, מתבסס על אסטרטגיה פרי פיתוחה: "שינוי קטן, הבדל גדול" הפועלת בהצלחה והוכחה כיעילה. (להמלצות לחצו כאן)
אודותנו
חברת NetoGreen הוקמה בשנת 2006 ע"י יזם היי-טק ואנשי מקצוע מובילים מתחומי הבריאות, התזונה והפעילות הגופנית, מתוך חזון לפתח מודל אמין ומקצועי לקידום הבריאות ואיכות החיים בקרב עובדי חברות וארגונים בפרט, ובקרב קהילת מוטי הבריאות ככלל.
האתר www.netogreen.co.il שהוקם במיוחד לשירות החזון, נחשב כמוביל בתחום הבריאות וכספק מידע מקצועי ואמין, המומלץ לסטודנטים ע"י הסגלים האקדמיים, ב: אוניברסיטה העברית, מכללת תל-חי, המרכז האוניברסיטאי אריאל, וכמקור למדריך לתזונה קלינית של בית חולים רמב"ם, עובדה המצביעה על אמינות ומהימנות המידע, והמקצועיות של הצוות המדעי של NetoGreen.
שימוש מועיל ומהנה !