כמה כסף יכול ארגון להרויח מיישום תוכנית NetoGreen לקידום הבריאות?
כמה שעות ביום עבודה אדם באמת פרודוקטיבי, וכמה זמן הוא מסתובב, משוחח, שותה קפה, בוהה או פשוט מעביר את הזמן?
אם היינו יכולים להכפיל את פרק "זמן היעילות" שלנו, מה הייתה התמורה הכלכלית לארגון?
אם היינו יכולים להפחית את ימי המחלה, כאבי הגב, הצוואר התפוס וההישארות בבית עם ילדים חולים אפילו רק ב- 10%, מה הייתה ההשלכה על איכות החיים שלנו והתפוקה לארגון?
מהיכן שואבים מנהלי חברות, את העוז להחליט שהעובדים שלהם צריכים להיות בריאים ומאושרים יותר?
מנהלים נאורים, בעלי זיקה אישית לתרבות הגוף וקידום איכות החיים יתמכו בהפעלת תוכניות לקידום הבריאות. מנהלים אלו "חזקים" דיים לסרב לדרישות העולות לעיתים לנתב את התקציב לטובת מיעוט קולני זה או אחר.
מדוע, תוכניות הבריאות של NetoGreen באמת עובדות?
כדי להבין מדוע התוכניות של NetoGreen עובדות צריך להכיר שתי בעיות מהותיות ביישום תוכניות בריאות ותהליכי שינוי: תזמון והתמדה, שתי בעיות אלו מהוות חסם בכל תהליך של שינוי.
תזמון:
לפי תיאוריית השינוי, לא ניתן לגרום לאדם לבצע שינוי מרצון, אם אינו "בשל" לכך.
אולם, איך ניתן לדעת מתי אדם "בשל" לשינוי ולהימצא בדיוק בזמן הנכון לצידו?
הפתרון של NetoGreen הוא "להיות שם", ליצור אקלים ארגוני המעודד שינוי וזמין לעובדים 24/7.
כך, כאשר אדם מגיע לבשלות בה הוא פנוי ומוכן לשינוי, NetoGreen נמצאת לצידו, לכוון ולתמוך בו בתהליך.
התמדה:
אנו "אלופים" בלהתחיל תהליכים, וחזקים פחות (בלשון המעטה) בהתמדה.
כולנו שמענו את המשפטים הבאים:
"ממחר אני בדיאטה.."
"אחרי הסיגריה הזאת אני מפסיק/ה לעשן.."
"נרשמתי לחדר כושר.."
הפתרון של NetoGreen להטמעת תהליכי שינוי לקידום הבריאות בארגונים,
מתבסס על אסטרטגיה פרי פיתוחה: "שינוי קטן, הבדל גדול" הפועלת בהצלחה והוכחה כיעילה.
(להמלצות לחצו כאן)
לפרטים ותיאום פגישת ייעוץ צרו קשר